Ismét velünk táborozik 2013-as DUE-tábor legjobb új táborozója, aki a tábor embere címre is esélyes volt. Pap Andival közösen elevenítettük fel emlékeit és élményeit.

Úgy hallottam, hogy tavaly te lettél a legjobb új táborozó. Hogyan lehet elérni ezt? 

Ha van recept, akkor az az, hogy az ember teljes mértékben önmagát adja, legyen mindig kedves és segítőkész, nem utolsó sorban pedig mindent a legjobb tudása szerint próbáljon megcsinálni. 

Milyen volt a tavalyi táborod? 

Szenzációs.  Akkor voltam először DUE-táborban, és most, hogy újra visszatértem,olyan, mintha a családomhoz jönnék haza. 10 nap alatt egy olyan csoporttal voltam együtt, ami azt éreztette velem, hogy én otthon vagyok, és minden rendben van. 

 Már első táborozóként te lettél a Tábor embere választás egyik esélyese. Milyen érzés volt ez? 

Meglepődtem, hiszen nem számítottam rá, viszont nagyon örültem neki, de annak még  jobban, hogy Valter lett a tábor embere, hiszen én is rá szavaztam. 

Rácz Rebeka

REGI2010010325.jpg

Fotó: Mergl Regina

A bejegyzés trackback címe:

https://arnoldesamokusok.blog.hu/api/trackback/id/tr196509145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása