ELSŐ MÉDIATÁBOROM

 2014.07.14. 21:41

A 34. DUE-tábornak 64 lakója van, sokan közülük első táborozók. Kíváncsi voltam, hogy érzik magukat. Erről Kovács Orsolyával beszélgettem.

Orsi az iskolájában hallott az újságírásról és a fotózásról, nem sokkal később az utóbbival komolyabban kezdett el foglalkozni. Az idei DUE Tehetségkutató Diákmédia Pályázatra is adott le fotósorozatot, amellyel országos második helyezést ért el. Májusban a Sajtófesztiválon szerzett tudomást a DUE Médiatáborról. Ezek után semmi sem tartotta vissza, amint lehetett, jelentkezett is.

Mi tetszik eddig a legjobban?

A csoportfoglalkozások, ugyanis bár még csak egy nap telt el, mégis nagyon sok új dolgot megtanultam.

Sikerült bejutnod abba a csoportba, amelyikbe szerettél volna?

Igen. Az online video csoportba jutottam be, ahova szerettem volna. Egyébként nagyon örülök, mert jó hangulatban folynak a csoportfoglalkozások.

Miért ezt a csoportot választottad?

Gondolkodtam a fotózáson is, de szerettem volna magamat egy másik téren is kipróbálni. Így inkább a videózás világa vonzott jobban.

Szereztél már barátokat?

Igen, a szobatársaimmal jóban lettünk és a csoporttársaimmal is. De egyébként próbálok mindenki felé nyitott lenni.

Mit vársz ettől a tábortól?

Természetesen több szaktudást, jó élményeket és új barátokat szeretnék szerezni.

Balogh Vivi

AKOS2014071201_OR.jpg

Fotó: Schumacher-Kovács Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://arnoldesamokusok.blog.hu/api/trackback/id/tr36509185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása